Pagina's

zaterdag 20 oktober 2018

Rock Around the Jukebox

Het was weer die tijd van het jaar vorig weekend! Heerlijk vind ik dat! Echt onze hoogdag van het jaar. De voorjaarseditie van Rock Around the Jukebox in Autotron in Rosmalen is ook heel erg leuk, maar die najaarseditie is toch net wat specialer. We gaan dan mee met mijn schoonpa die er met een jukebox onderdelen stand staat. En dan zijn we er van heel vroeg 's morgens tot op het einde. Dan kan je nog voor het grote publiek de hal instormt al gaan piepen bij de vele vintage standjes.




Ik deed dit jaar vier keer mijn rondje in de verschillende hallen en hubby en ik genoten van het lekkere weer toen we de mooie oldies gingen bewonderen. Echt genieten. Zoals je kan zien is het aanbod groot! Bedenk hierbij nog standen met retro kledij (heeft niet zo mijn interesse omdat ik meer van vintage kledij houd), jukeboxen en lp's. Je kan dus makkelijk een hele dag vullen. Je hebt vier hallen met enkel leuk vintage spul, een parking vol oldtimers, een aparte hal met optredens én een resto waar je op je gemak kan gaan eten.
Dit was mijn favoriete retro stand trouwens. Met de mooiste retro elektro, jammer dat we alles al hebben...

Het leuke is, dat je nadien kan verder shoppen. Heel wat vintage kraampjes hebben ook een webwinkel.
Zoals deze leukerds: De Gekroonde Haan (foto 3 tot 5, denk aan alles dat vintage is en waar je hebberig van wordt!), Vintage Audioscope (foto 12, denk aan de meest unieke en in perfecte staat radio's en platenspelers), De Vintage Kelder (foto 13, denk aan flatscreens ingebouwd in oude zwart-wit tv's, nostalgie ten top) en Royal Crown (foto 6, denk aan mooie vintage meubeltjes en de mooiste plantentafeltjes).

Grappig is dat het weer nu mooier was dan tijdens de voorjaarseditie... Dus nu was het volop genieten in de zon tussen de oldtimers!



Weer een topdagje met topvondsten!

We kochten 3 bloempotjes waarvan 2 met pannenkoekenplantje, 3 bandana's, 3 tegelstickers, Tomadorekje met mandje (beter te zien op foto 12) en een West-Germany vaas. Happy me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten