Pagina's

vrijdag 29 november 2019

Retrorama!

Het is weer tijd voor een leuke terugblik!
In mei gingen Anja en ik naar hét retrofestival in Brussel, Retrorama. Als ik het goed begrijp, is dit de derde editie van het festival (eerste keer in 2014 en in 2015 onder de naam Flashback). Dit jaar werd het georganiseerd in Tour & Taxis, wat al een leuke locatie is op zich.
Het weer zat een beetje tegen op de dag dat wij er waren waardoor er maar 2 oldtimers te blinken stonden buiten, maar gelukkig was er binnen genoeg te beleven.
Je had er een gevarieerd aanbod aan kledij, meubels, hebbedingen voor in huis, vinyl en accessoires. En een mix tussen vintage en retro. Uitgebreid genoeg dus om je een dagje zoet te houden. En dat deden we ook.
Verder kon je genieten van een modern pin-up modeshow, optredens, danslessen, photobooth en gamecorner.


Ik kocht wat leuke hebbedingen voor in huis waaronder het appelpotje met groene deksel op de laatste foto. Iets wat je niet zo gemakkelijk vindt. De gewone appelpotjes met rode deksel hebben we al genoeg in huis. Omdat ik jurken genoeg heb, kocht ik twee broeken. Een zwarte highwaist broek en appelblauwzeegroene highwaist short die ik beide vond bij Divintage die er met een grote stand stonden. Hun fysieke winkel vind je in Luik waar je een mix vindt van vintage en retro.
Absoluut een tripje waard naar Brussel en ik vermoed dat het met beter weer nog gezelliger is omdat er dan meer oldtimers zullen opdagen. Hopelijk organiseren ze het volgend jaar nog eens, want ik ben fan!
Alle info over Retrorama: www.facebook.com/retroramafestival
Info over Divintage: www.facebook.com/DivintageLiege

Geen opmerkingen:

Een reactie posten