Pagina's

zaterdag 17 november 2012

Kerstshoppen

Deze week ging ik kerstshoppen met mijn mama. Veel had ik niet nodig, ik heb reeds schone kerstversiering én ik maakte al heel wat zelf (dat zie je oa. hier). Maar een boom hadden we niet meer.
Toen ik 12 jaar was kreeg ik van mijn mama een kerstboompje voor op mijn slaapkamer, een kleintje van ongeveer 70cm hoog en die heeft tot vorig jaar dienst gedaan. Hij was helemaal krom getrokken (van het vocht in de kelder?), maar we hebben nu ook plaats voor een groter exemplaar!
Ik kocht er éne van 150cm, dus goed dubbel zo groot, ik kan bijna niet wachten!
Nu, alleen met een boom thuis komen lukte me niet.
Deze schattige uiltjes kon ik niet laten liggen (je kan ze vastknijpen in de boom met de pootjes):
Ook deze schattige mini kerstboompjes, mini wanten en mini mutsjes vond ik ook te schattig om te laten liggen :-)
Verder kocht ik een echte piek voor in de boom (daarvoor hadden we gene piek) én gekleurde verlichting! Laat Kerst maar komen!

Trouwens, vergeet mijne give-away niet! Je kan nog deelnemen tot deze nacht 12u, daarna is ie voorgoed afgelopen. Morgen maak ik de winnaar bekend :-)

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig uiltje! Ik ben nog niet helemaal met kerst bezig, maar dat zal niet lang meer duren denk ik :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, ne grote mét ne piek: helemaal echt!!!
    Liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig die spulletjes. Die kerstperiode is toch ook wel leuk,kerstboompje, verlichting in de straat en kerstmarktjes met lekker geurende Glühwein.fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh goed bezig zeg...ik probeer nog effe nie te gaan kerstshoppen...alhoewel ik van de week op zoek was naar een mini kerstboompje (heb je inmiddels al gelezen ;)) en geslaagd...alleen maar voor de fun...maar manlief is me nu aan het pesten en testen...dus 'pakje' staat nog steeds onder de kerstboom...hij vond het geen echte zo zonder lampjes enzo...dus een dezer dagen maar gaan pimpen en dan hopen dat mijn kerstboom weer naar de zolder kan want ik vind het nog veel te vroeg ervoor.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eergisteren in de Kringloop een heleboel van die leuke houten ventjes gekocht, ik denk dat ik de ganse kerstboom maar eens vol hang met die :)
    Oh en ik heb ook een uiltje-hanger!

    BeantwoordenVerwijderen