Pagina's

maandag 1 augustus 2016

Binnen kijken: deel III

Ah de keuken!
Toch ook wel een pareltje in ons huis én sinds kort heringericht. Een likje verf op de muur, wat extra plankjes tegen de muur en je krijgt direct een andere keuken! Het lijkt wel alsof onze volledige keuken werd vervangen ;-)
Misschien eerst een foto 'voor' om erna het resultaat te showen. De kleur in de keuken was niet echt onze smaak, maar omdat we vorig jaar het klussen op een gegeven moment moe waren besloten we de kleur even zo te laten.
Maar ondertussen was ik dat 'taupe' grondig beu gezien! ;-)
Tijd voor een Lore kleurtje.

Tja erg saai vonden we dit, maar het stoorde ons ook niet, tot voor kort dan ;-)
Meet the new kitchen!




Lekker fris, lekker retro! En zalig die plankjes aan de muur waar ik al mijn mooie vintage spulletjes kan etaleren. Ideaal!
De rekjes zijn van Ikea. De spulletjes er op heb ik doorheen de jaren verzameld via kringwinkelbezoekjes en rommelmarktjes af te gaan of hier en daar zit er ook een 'gift' tussen (altijd leuk als mensen je zomaar iets geven omdat ze weten dat je retrogek bent). De hanglamp maakte ik trouwens zelf.
De tafel en stoelen kocht ik voor 40 euro in de kringwinkel. De grote witte muur vinden we misschien wat te wit en willen we nog opleuken met foto's ofzo. Maar daar moeten we nog even over nadenken.
Verder op het aanrecht en aan de kast nog wat leuk vintage spul en een vrolijke vensterbank aan het keukenraam met kruiden (handig dichtbij tijdens het koken) en bloemen.



Oh en trouwens, waar de kleur werd op gebaseerd is deze leuke retro plakfolie van Kitsch Kitchen. Ik word elke keer vrolijk tijdens het koken en de kruidenkast opentrek ;-)
Fijne nieuwe week iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten