Pagina's

zaterdag 20 april 2019

Warm weer is Upsa weer!

Wat ben ik hier fan van zeg: Upsa! Upsa wat? Upsa wie? Upsa, het broekje voor onder je jurk. Vele vrouwen hebben er last van en dat is absoluut geen schande, maar wel irritant in de zomer: schurende bovenbenen. Ik ben een steevaste jurkjesmens. Ik draag ze het hele jaar rond: van putteke winter tot natuurlijk in de zomer. Vroeger droeg ik sowieso een legging onder mijn jurk in de zomer, maar dat vond ik niet altijd even flatterend én was soms echt te warm. Tot ik in 2012 Upsa ontdekte. Ik was meteen verkocht! Ik kocht elk type broekje dat ze toen in de collectie hadden: wit, zwart, grijs zonder retro biesje en wit, zwart, grijs mét retro biesje. Hier kan je ze bewonderen: loresvintagelifestyle.blogspot.com/upsa. Later bestelde ik er nog een aantal bij die ik dan nu dubbel heb en toen donkerblauw in het assortiment kwam bestelde ik die ook.
Maar! En dat is het leuke nieuws natuurlijk. Sinds dit jaar werd de hele collectie veranderd. Er kwam een mooi groen bij als kleur, de broekjes zijn nu gemaakt van modal, het retro biesje werd vervangen door een mooi kanten biesje én elk broekje kan nu als setje gekocht worden samen met een topje voor onder je jurkjes. Ze zitten supercomfy, zijn een streling voor het oog en je weet dat je kwaliteit koopt want de Upsa's van 7 jaar geleden draag ik nu nog steeds.
Oordeel zelf maar:
Op de foto zie je dus het legergroene setje met elastisch kantje. Niet alleen handig tegen schurende benen maar ook bij winderige lente- en zomerdagen zoals je op de foto kan zien!
Je hebt de keuze uit donkerblauw, zwart, wit, legergroen en nude met of zonder kantje en met of zonder topje. Topjes kan je ook apart kopen, ook zonder of met kantje. Heel wat keuze dus.
Ik vind jurkjes met knoopjes altijd erg leuk, maar ter hoogte van de boezem staat het jurkje steeds lichtjes open, erg vervelend vind ik dat. Maar daar biedt het Upsa topje dus de oplossing.

Zonnig weer is steevast Upsa weer! Genieten dus!
Upsa kan je hier bestellen: www.upsa.nl
En hier volgen voor inspirerende posts: Upsa Fashion en Upsa Instagram

Trouwens Upsa in je brievenbus krijgen is ook een feestje, want het wordt met de grootste zorg verpakt.
Hoe mooi is het logo ook? Die labeltjes en dat doosje zijn te mooi voor de prullenbak en worden hier bewaard en hergebruikt.

Laat dat mooi weer maar aanhouden zodat de Upsa kan zegevieren!

1 opmerking: