Pagina's

donderdag 3 mei 2012

Outfit: feeling blue and green

Even tussendoor een korte outfitpost. Want ja sombere dagen moeten nu echt eenmaal opgevrolijkt met kleurige outfits!
Eén van mijn favo combo's: blauw en groen. Love it!

De schoentjes zijn een nieuwe aanwinst, gekocht in Aken (oh jee weer vergeten waar ik ze gekocht heb, ik moet er op leren letten... Shame on me... Maar het was een schoenenketen op de grote winkelstraat en ze ligt ook in Maastricht in Mosae Forum, iemand? :-p). En ze kwamen 22 euro dacht ik. Het kleedje is van Primark voor 19 euro, de panty's weer van Veritas aan 4,5 euro, het vestje kocht ik ooit op de zomerrommelmarkt in Genk voor 5 euro en het groene topje is tweedehands (en gratis) van een vriendin.

Hop, zomaar kleur in huis! Alstublieft!

1 opmerking:

  1. Tof, de schoenen en het kleedje! Aken is echt wel superleuk om te gaan shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen