Pagina's

dinsdag 4 december 2012

Warme benen

Ha, lelijke versleten nep Uggs worden beenwarmers!
Rechts mijn nep Ugg zoals hij was, links de wollen bovenkant losgetornt en bij de hiel moeten losknippen omdat ik er daar niet bij kon om los te tornen. Dat hielstukje dan maar even gezigzagd op het naaimachine en op persvoetbreedte omgezoomd.

Et voila, Lore heeft warme benen!


Laat die sneeuw en koude maar komen, ik ben er klaar voor ;-)

Vergeet mijn give-away niet, mee doen kan nog tot 15 december.

6 opmerkingen:

  1. Oh gaaf!! Balen dat ik niet van die dingen heb!! Ik heb super gave beenwarmers maar... ik ben er weer eentje kwijt. Spoorloos verdwenen. Ik ben bang dat de sokken kabouters 'm gevonden hebben... =(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ruige tattoo's!! En lekker warme benen en hoe zit het dan met die voeten ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen