Pagina's

woensdag 12 juni 2013

Retrovondst: knopen en meer

Weer heel wat leuke vondsten gescoord de afgelopen weken. Zo bezochten het liefje en ik de Pinksterrommelmarkt in Maaseik, een rommelmarktje in Rekem én gister brachten we nog eens een bezoekje aan twee kringwinkels.
Hier mijn nieuwe schatten in huis ;-):
Dit vond ik op de Pinksterrommelmarkt: retro voetenverwarmer (gelukkig ondertussen niet meer nodig ;-p), retro Sunlight en Persil (voor in mijn toekomstige waskamer, nu gebruik ik nog de waskamer van mijn schoonouders) en hele mooie retro knopen! Op de foto hieronder zie je ze beter.

 
 
De vele knoopjes vond ik op het rommelmarktje in Rekem, de glaasjes en kommetje vond ik in de kringwinkel.

Enkele spulletjes uit de kringwinkel. Hier ga ik deze week creatief mee aan de slag. Hopelijk zien jullie snel het resultaat :-)
Wat jullie niet op de foto's zien is nog heel wat servies (borden en glaasjes) waar ik momenteel étagères mee ben aan't maken (met de hulp van't liefje, die het siliconenpistool hanteert ;-p). Die zullen ook wel deze week afgeraken, krijgen jullie die ook nog te zien :-)

Ja het is gewoon veel te lang geleden dat ik nog iets leuks zelf heb gemaakt. Wel geteld een hele dikke lange maand! Pffff, is lang hoor. Ik werd er even helemaal kregelig van ;-)
Maar mei is gewoon dé drukste maand in't museum door schoolbezoeken, dus had gewoon even geen tijd voor creadingen.

Deze week maak ik het goed: dat tafeltje wordt gepimpt, étagères afwerken én ik ga ook nog wat kruidenolietjes maken voor in de retroflesjes die ik een tijd terug kocht.

Zo, heel wat dus ;-)
Oh ja vergeet niet: je kan nog tot 14 juni meedoen met mijn give-away!

8 opmerkingen:

  1. Alweer heel leuke dingen!!
    En ben benieuwd naar dat tafeltje, als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vondsten! Succes met het tafeltje, we zien het resultaat wel voorbij komen he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, de rommelmarkten die ik bezoek zijn echt altijd ROMMEL... Die knopen zijn echt schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke spulletjes heb je gevonden hoor. Lekker zelf crea bezig zijn, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof die knoopjes! Naar rommelmarkten en kringloopwinkels is altijd een schattenjacht, hé! :)

    BeantwoordenVerwijderen