Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

Pimp your plates!

Ik had hier in huis nog wat schone plakfolie liggen: waar ik ooit m'n vintage nachtkastje mee beplakte en vintage plakfolie die ik eens cadeau kreeg van de zussen uit Delft.
Toen er in de 'nichtjes-swapzakken' (mijn nicht en ik swappen regelmatig kleding en andere prullaria als we ze niet meer gebruiken) een saai wit dienblad zat had ik eerst de neiging het dienblaadje weg te geven (na de swap komen de spulletjes via een vriendin die ook nog eerst in de zakken snuffelt, bij een goed doel terecht). Maar toen dacht ik aan m'n schoon foliekes! En ik had hier nog een snijplankje liggen dat versleten was maar te schoon om weg te doen.
Het werd dus tijd om te pimpen!


Zo zijn ze vele leuker! Bovenaan het snijplankje zit er een poes met een vogeltje ;-), daarom dus te leuk om zo maar weg te doen ;-)
Het dienblaadje en het snijplankje kregen alvast een mooi plekje in huis!


De Brabantia blikken waren al beplakt, dat zag je hier. Nu vormt het een mooi geheel met het dienblaadje!

En de kopjes met wintertafereeltjes kregen ook een make-over en werden omgetoverd tot lente-tafereeltjes!

Fijn weekend iedereen!

4 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk, ik heb geen plates zoals deze, of ik gebruik ze toch niet :) maar het is wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chic gedaan!
    En succes met de kine! Jammer he, dat positief denken alleen niet helpt...Op sombere dagen denk ik dan dat ik niet positief genoeg denk. Op goede dagen besef ik dat ik niet alles zelf in de hand heb. Maar positief denken maakt de kwalen wel draaglijker he, dat dan weer wel!
    Moed houden, liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow wat heb je dat weer leuk gedaan! Chapeau voor je vindingrijkheid :D. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen