Pagina's

zondag 23 maart 2014

Scrapbooking: twee-luikjes

Zo zo, een tijdje terug kwamen de scrapdinnies weer samen en afgelopen vrijdag liet ik me scrapgewijst helemaal gaan op doktersadvies (ik moet me ontspannen van de dokter!).
Ik ben nu vooral mijn Instagram printjes aan't scrappen. Vind ik zo'n leuk formaat om mee aan de slag te gaan.
En ik vind het tegenwoordig ook wel leuk om met tweeluikjes te werken: twee scraplay-outs die samen horen en samen een verhaal vertellen.
Ik maakte een tweeluikje van onze 'kitchen snapshots'.


En via de 'nichtjes-swapzakken' kwamen deze schone kaartjes tot bij mij:
Het zijn kaartjes van Pipstudio en vooral de achterkant van de kaartjes met het handwerk, lintmeter en knoopjes inspireerde me direct!
Ik maakte een tweeluikje van de twee jurkjes die ik vorig jaar maakte.


En dan nog een lay-outje met mijn favo-hoekje in huis en een postkaart (nu de voorkant) van Pip!
En ja ik heb me goed ontspannen! ;-)

Oh ja en houd m'n blogje maar goed in de gaten morgen, misschien geef ik wel zo'n mooie kaartjes weg ;-)

1 opmerking:

  1. Oh wat heb je dat leuk gedaan. Ik heb allang niet meer met papier gespeeld en collages. Ben nu even alleen maar bezig met naaien ;) hihihi.
    Ben vorige week wel begonnen met naaien van kaartjes om te versturen, maar heb er pas drie klaar ;) hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen