Pagina's

vrijdag 15 april 2016

I'm back!

Believe it or not, na twee jaar begonnen de blogkriebels terug op te borrelen. Lichtjes aangepast: van Lore Creatief naar Lore's vintage lifestyle.
Sinds mijn man en ik (jaja ondertussen zijn wij getrouwd 😉) vorig jaar een huisje hebben gekocht is onze vintage lifestyle compleet. Eindelijk een plek waar onze liefde voor retro en vintage volledig tot uiting komt. Zalig! Dus, daar was de zin weer om te bloggen over onze grote liefde!
Op deze blog zal er plaats zijn voor ons retro interieur, onze retro uitstapjes, de uitjes met ons oldtimertje, onze liefde voor golden oldies, mijn vintage jurkjesverslaving, onze liefde voor Amerika en mijn retro maaksels. We were born in the wrong decade 😉
En ik begin hier al direct met reclame te maken voor mijn favoriete vintageshop. Het ligt niet bij de deur voor ons, het is een dik uur rijden maar jaarlijks brengen we het toch een bezoekje of twee.
Ook zo, twee weekjes geleden brachten we een bezoekje aan Blender Vintage shop.




En nu is het echt wel hét moment om eens langs te gaan! Nog tot 23 april is er een heuse stoffen uitverkoop! Jaarlijks organiseert Fanny, de eigenares, een stoffenbeurs, maar dit jaar is het de laatste keer en zijn alle stoffen aan -50%!
Op de stoffenbeurs vind je ook massa's knopen en patronen, echt massa's patronen! En linten! Ik heb er al vaak mijn slag geslaan. Maar omdat ik al zo'n grote voorraad vintage stoffen heb, hield ik me in maar ging wel naar huis met deze twee leuke vintage patronen.
Dat wordt wel een hele uitdaging, zo'n vintage mantel maken.
Naast stoffen vind je er het hele jaar door meubels, kledij, schoenen, sieraden, speelgoed, servies en nu met het schone weer vind je er ook vintage tuinmeubelen.
Ik kocht er ook dit leuke voetenbankje, zo fier als ne gieter ben ik met mijn bankje ;-)
Hij kreeg een plekje op mijn creakamer.
Blender Vintage Shop vind je terug op facebook waar Fanny regelmatig foto's upload van nieuwe arrivals en je kan ze via facebook laten reserveren. Handig voor als je verder weg woont, zoals wij!
De winkel ligt in Eppegem, Zemst op de Brusselesteenweg 265.
Je herkent de leuke winkel aan deze geweldige etalage:

En nu allen naar Eppegem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten