Pagina's

zondag 1 april 2012

Weekmenu: week 13

Et voila, de inhaalbeweging is rond! Vandaag presenteer ik jullie week 13 en zo zitten we eindelijk op schema. Vanaf volgende week probeer ik elke zondag mijn weekmenu aan jullie te tonen!
Vanavond gaan we uiteten voor Robin's verjaardag, dus nu al het weekmenu posten is geen biggie.
En hier issie:
Vooral vrijdag en zaterdag waren de moeite. Elke week komen mijn schoonouders bij ons eten en vrijdag maakte ik voor hen iets lekker uit ne ouwe Flair.
Hier is't recept, van mijn eigen versie heb ik geen foto, want die vond ik niet zo fotogeniek...

Tip: neem niet al te gezouten ham want dan overheerst deze te veel in het gerecht.

Zatedag hadden we mijn broer en papa op bezoek. En dat was het perfecte excuus om heerlijke stinkkaas in huis te halen! ;-) Mijn papa en ik zijn namelijk stinkkaasfans (als dat woord al bestaat)!
Het werd dus een heuse kaasschotel en mijn broer is ne echte vleeseter dus werd er ook wat worst en paté voorzien.
Ik had ook aan een voorgerechtje gedacht:
-carpaccio met kaasschilfers, pijnboompitten en een zoetzuur dressingske en wat anti-pasta (zongedroogde tomaatjes, gevulde pepertjes en olijfjes) met een lekker glaasje rode porto.
-de hoofdschotel was dus de kaas-, paté-, worstschotel met druifjes, snoeptomaatjes, zelfgemaakte guacomole, noten en ovenverse broodjes met een lekker glaasje rode wijn.

- en als dessert waren er mijn zelfgemaakte pecan-banaanmuffins (recept hier) en koffie of thee
En ik heb nu al besloten dat ik volgend weekend een rustweekend neem, geen bezoek en ik heb mijn mama nu al laten weten dat ik het niet erg zou vinden met Pasen uitgenodigd te worden ;-). Nu lui zijn ligt niet in mijn aard, maar jullie moeten weten 2 weken geleden zat mijn rechterschouder nog uit de kom (dom gevallen...) en ik heb er nog steeds last van. Dus ik verdien wel een weekendje niets doen ;-).

En wie is er nog vlijtig geweest dees week en heeft niet stil gezeten?
Mijn klavertjes! Kijk eens hoe schoon!
In deze post kunnen jullie er alles over lezen, klavertjes planten in een eitje.

Geniet nog van jullie zonnige zondag!

2 opmerkingen:

  1. Hey, die zijn al goed gegroeid!!!!!Amaaai!
    Groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verzorg ze dan ook met veel liefde én ik praat tegen mijn plantjes! Dat helpt naar het schijnt ;-)

      Verwijderen