Pagina's

vrijdag 17 januari 2020

Topvintage Boutique

Hoewel ik vooral fan ben van tweedehands en real vintage, ben ik toch ontzettende fan van de Topvintage Boutique! Ik kende Topvintage wel al langer via hun online winkel maar sinds vorig jaar hebben ze er een fysieke winkel bij en wat is die prachtig zeg!
Bij Topvintage komt elke retrogirl aan haar trekken (en sinds kort ook de retroboys!). Want je vindt er kledij geïnspireerd op de twenties tot én met de seventies. En dat vind ik nu net zo leuk.
Maar naast kledij vind je er ook schoenen, onderkledij en accessoires.

In de winkel hangt een zeer uitgebreide keuze en op kleurencombinaties gesorteerd. Dus niet per merk, maar volgens kleuren die je perfect met elkaar kan matchen. Heel slim vind ik dat en het oogt zo luxueus. De hele winkel ademt trouwens luxe uit.





De aankleding is zo zorgvuldig gekozen. Een mooie warme houten vloer wordt aangevuld met sierlijk behang, prachtige muurvullende foto's en vintage meubels en interieuraccessoires.

En zo werd er ook aandacht geschonken aan de paskamers. Elke paskamer heeft een andere styling met verschillend behangetje, poefje, kledinghaakjes, ...


Hier winkel je niet zo maar, hier krijg je een hele beleving op de koop toe. Bij de toonbank met kassa staat er een koffiezetapparaat en krijg je een koffietje met wat lekkers aangeboden. Heerlijke Limburgse gastvrijheid ervaar je hier.
En wat ik ook een voordeel vind: de winkel ligt niet in het stadscentrum, ik ben namelijk niet zo'n typische shopper, dus een parking voor de deur en geen drukke winkelstraten juich ik alleen maar toe.
Ook een geweldig voordeel: vind je het item dat je online zag niet in de winkel? Geen paniek! Het magazijn van de webshop bevindt zich in hetzelfde gebouw en ze gaan zonder probleem het item voor je halen.
Wat een heerlijke service, toch?

En nu is er volop sale, dus misschien wel hét ideale moment om er eens een kijkje te gaan nemen.
Alle info vind je hier: topvintage.nl/nl/topvintage-store

1 opmerking: