Pagina's

vrijdag 27 juli 2012

Weekmenu: week 29/ deel II

Het tweede deel van vorige week stond in teken van mijn verjaardag, allez de donderdag en de zaterdag toch ;-)
Donderdag was ik jarig (mijn laatste jaar als twintiger, ohjee) en gingen mijn liefje en ik lekker Chinees eten. Robin is niet echt zot van Chinees eten, maar ik wel. Dus door het jaar gaan we er nooit eten, maar op mijn verjaardag mag ik kiezen ;-)
Kijk eens hoe content ik ben :-)
De zaterdag kwamen mijn mama, grootouders en mijn nicht lekker eten voor mijn verjaardag (Robin zat ondertussen als roadie van de band A Strength Within in Engeland).

Ik maakte lekkernijen in een cup.



Foto 1 zijn lasagnacups en het recept vind je hier. Eén goed advies: kook géén 21 lasagnavellen zoals het recept zegt, 6 lasagnavellen zijn voldoende! En in plaats van Philadelphia gebruikte ik Boursin Cuisine Italiaanse kruiden en knoflook.
Foto 2 zijn tacocups. Het recept vind je hier. Woton wraps vond ik niet direct en gebruikte bladerdeeg. Je koopt gewoon een rol bladerdeeg en snijdt er kleine stukjes van. Ook lekker! Dit was trouwens absoluut onze favoriet!
Tip: De lasagnacups en tacocups zouden in't origineel recept twee lagen kunnen zijn, maar dat is bij mij niet het geval. Alle laagjes één keer er in stoppen en je cup zit vol!
Foto 3: quichecups. Het recept vind je hier.

Allemaal ideetje die ik ooit eens pinde op mijn Pinterest.

Mama en ik zaten trouwens lekker aan de wijn ;-)

2 opmerkingen: