Pagina's

donderdag 5 juli 2012

Outfit: flower power

Bepaalde weken, bepaalde dagen kan de boog nu eenmaal niet gespannen staan, je las het ook al eens hier. Awel dat is niet alleen zo bij het koken, soms is dat ook zo bij mijn outfits.
Ik ben verzot op kleedjes (en van tijd tot tijd een rokje kan ook), niets zit zo heerlijk als een kleedje. Maar soms zijn er zo van die dagen dat ik geen goesting heb in panty's, leggings, riempjes om de taille in te snoeren en blablabla en dan tover ik wel eens een broek uit de kast!

En dan krijg je dit! Een broek met bloemen, schoenen met bloemen, sokken met ruiten, een vestje met streepjes en een t-shirt met een leeuwenwelpje (niet echt zichtbaar). Ja lap, te veel van het goede? Ik vind van niet ;-)
De broek is van Primark (13 euro).
Het gevlochten riempje (niet zichtbaar) is tweedehands van mijn nicht.
Het vestje en schoentjes zijn ook tweedehands van mijn nicht.
En het t-shirt kocht ik voor 5 euro tweedehands bij Paplou.

Vreemd genoeg draag ik op reis ook graag broeken. Lijkt me gewoon handiger als je ergens wilt op klauteren ofzo... En je pakt een paar broeken in (harembroeken draag ik supergraag) en voor elke dag een 'vers' t-shirtje... Terwijl wanneer je alleen kleedjes meeneemt, je voor elke dag een 'vers' kleedje zou moeten meenemen naar mijn mening.

Zo zie ik trouwens uit op reis:

Op de bovenste foto heb ik een aqua shortje (van Takko Fashion) aan met een zwarte legging onder. Het kan namelijk erg fris zijn daar 's ochtends, maar ik heb de legging toch maar aangehouden. Ook toen de zon volop scheen omdat ik een zonne-allergie heb en de zon brandde echt enorm!
De gele sjaal (ook van Takko Fashion) is echt mijn 'ik-neem-mee-op-reis-sjaal' omdat je hem losjes kan dragen tegen een fris windje of driedubbel om je hals gewikkeld bij een sterke wind of zelfs als doek over je bikini. Ideaal dus!

Beide foto's zijn trouwens genomen in Peru. Een prachtige reis die ik maakte vorige zomer met mijn mama. Ik dacht trouwens dat ik nooit bergschoenen zou dragen, maar in Peru was dat soms wel handig moet ik bekennen ;-)
Dit jaar zal het meer een 'ik-blijf-thuis-vakantie' worden met een kort tripje naar Normandiƫ met het liefje. Zoals ik al zei, de boog kan niet altijd gespannen staan! ;-) Maar van zo'n vakantie geniet ik even zeer! Vrijdagavond (zoals in morgenavond) is het zo ver, dan begint mijn vakantie! Twee weken vakantie, dan een weekje werken en dan weer drie weken vakantie. Ik kijk er alvast naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten