Pagina's

vrijdag 13 juli 2012

Den Draad

Vandaag volgde ik den draad, den rode draad naar de mijnschachten van Eisden en zag...

... en werd teleurgesteld... De poort naar de schacht was met een dik hangslot gesloten en er hing een bordje: "gesloten op maandag en met slecht weer". Tja, dat laatste zorgt er natuurlijk voor dat het wel erg vaak gesloten zal zijn deze zomer vrees ik...

Tussen de culturele uitstap van deze maandag en van vandaag heb ik trouwens ook niet stilgezeten.
De dinsdag ging ik shoppen met mijn mama in Hasselt en bezocht mijn favo winkeltjes (Paplou, The Spiral Tribe en Mona's shop). Wat ik er voor leuks kocht zie je snel terug in mijn outfitposts! Woensdag was een iets rustiger dagje: ijsje eten met het liefje en de papa bij ons favo ijssalon Mario's Ice. Woensdag studeerde ik ook een beetje voor de dag erna want de donderdag ging ik even vreemd. Ik was namelijk één dagje stadsgids in Maastricht voor mijn vriendin Mich haar jeugdkoor en deed alles uit de doeken over de Romeinse Nederzetting langs de Maas (normaal gezien ben ik gids in het Gallo Romeins Museum in Tongeren).
'Verveling', het is een woord dat niet in mijn woordenboek vermeld staat... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten