Pagina's

dinsdag 18 september 2012

Het weekend (II)

... was ook gewoon leuk!
Want er waren twee feestjes.
En feestjes vragen om feestschoentjes!
De schoenen zijn van Miz Mooz. OMG, wat een gevaarlijke ontdekking is me dat zeg! Alle schoenen van Miz Mooz zijn supercute!!
Maar soit, dus de feestjes.
Zaterdag vierden we de verjaardag van mijn broer.
Hij kreeg onder andere deze stoere foto's ingekaderd kadoo (scrapbooking voor mannen heb ik me nog niet aan gewaagd, dus heb ik ze gewoon ingekaderd). Kaders zijn van de Hema.
Hij vond trouwens mijn inpakpapier erg mooi, misschien dan toch maar eens de volgende keer een kadootje scrappen voor mijn broer? Hij heeft wel oog voor detail!

Zondag vierden we de verjaardag van mijn oma.
Zij krijgt heel graag foto's van haar kinderen en kleinkinderen, maar ik had in de lente zo'n leuke foto's van hun tweetjes gemaakt dat ik deze ook graag als kadoo wilde geven! Ook deze kaders komen van de Hema.
De foto waar ze handje vasthouden vind ik zo ontzettend lief en vertederend! De kaders zijn van Ikea en ideaal om scrapwerkjes in te stoppen.
Ook leuk dat je het dan ook wat extra kan versieren:
 In de eerste kader plakte ik met foampads knoopjes vast met bloemetjes op.
In de tweede kader plakte ik bladeren vast met maskingtape uit de Hema.

21 opmerkingen:

  1. Helemaal hip die schoenen met gekleurde kousen!
    Je fotokaders zijn heel geslaagd, altijd leuk om een persoonlijk cadeautje te krijgen :)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En inderdaad persoonlijke cadeautjes zijn altijd leuk om te krijgen maar even leuke om te geven :-)

      Verwijderen
  2. Mooie scrapwerkjes! Leuk he die masking tape van de Hema!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! :-) Heb bijna alle tape van de Hema! Verslavend ;-)

      Verwijderen
  3. Ik vind die schoenen mooi! Ik ga dat merk ook eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schoenen en fijne cadeautjes, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Lore de kadootjes waren zeer geslaagd !!!! Zelfs oma die een traantje weg pinkte :-)
    Grtjs Marleen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat leuk die kadootjes en je panty/maillot, helemaal super. Ik was vandaag bij de Hema en ik hoopte daar fel gekleurde maillots te kunnen vinden, maar helaas... :( Nog even verder op zoek maar. Hele fijne donderdag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Veritas is the place to be voor gekleurde panty's!! Daar haal ik al mijn sokjes en panty's :-)

      Verwijderen
  7. Wat heb je dat leuk gedaan met die lijstjes versieren en ik lees net dat oma zelfs een traantje wegpinkte. Superr!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze wordt altijd even emotioneel als ze zo'n cadeautjes krijgt :-)

      Verwijderen