Pagina's

dinsdag 4 september 2012

Retrovondst: Retropolis

Afgelopen zondag brachten vriendin A. en ik dus een bezoekje aan Retropolis in C-Mine Genk.
A. en ik hadden één doel: loss gehen op de vintage markt. Ik ging voor het meubilair, vriendin A. voor de kleding. Het klonk veelbelovend ("Platen, kledij, meubilair en meer moois van vroeger!" lazen we op hun website) en we waren er klaar voor!
Maar wat een teleurstelling toen we er arriveerden... Geen meubilair, zelfs geen kleding te bespeuren op de Vintage Markt. Het was ook een heel klein marktje met 6 standjes waarvan de helft maar echt vintage te noemen was. Balen dus! Maar! En dat maakte het toch iets of wat goed, ontdekte ik de leuke webshop Peau De Puce die er met een standje stond. Mijn vondsten:
Je ziet een leuke retro (sla)kom, retro glazen opberg potje met appels (zo heb ik er al enkele, dat zie je hier) en een superhippe overwant! En dat voor zeer zachte prijsjes (respectievelijk 4, 4 en 5 euro!). Ga zeker eens een kijkje nemen in hun webshop of op hun facebookpagina (ze hebben ook leuke hand made juweeltjes!).

Jammer van de Vintage Markt, maar naar het schijnt waren de shows en optredens tijdens de twee voorgaande dagen wel de moeite.
A. en ik hadden natuurlijk nood om getroost te worden, de chocolademoussetaart deed wel haar werk moet ik zeggen ;-)

En hier nog een schoon kiekje om af te sluiten, deze beauty stond aan de ingang:

2 opmerkingen: