Pagina's

donderdag 6 september 2012

Outfit: nachtbril

Het luipaardvestje van mijn tante vind ik echt een leuke nieuwe aanwinst (zag je ook al in de vorige outfitpost). Ook met mijn favo harembroek vind ik het leuk gecombineerd.
Best een donkere foto, maar het was dan ook al 's avonds, klaar voor het afscheidsfeestje van vriend J. die zondag vertrok naar Berlijn voor een jaar. Nee ik draag geen bril, maar wel een nachtbril: geen glazen met sterkte, wel met een geel kleurtje. Helpt bij het rijden 's avonds.
Het vestje is dus tweedehands van mijn tante.
Sjaal was een verjaardagskadoo (lees je hier).
Harembroek (ja het is een broek ;-)) kocht ik bij The Spiral Tribe en kostte 65 euro (handgemaakt van een retrostofje!).
De schoenen zijn tweedehands van mijn nicht.

5 opmerkingen:

  1. Ik houd van jouw funky outfits, helemaal leuk!! :) Ik heb nu alweer helemaal zin in winterse outfits, erg hè?! Had je de Iban code trouwens nog gevonden? Of ben je nog in twijfel?! :P Goed weekend alvast hè!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de code gevonden, ik ga dit weekend op het gemakje snuisteren en dan beslissen wat ik ga kopen :-)
      En dank je :-) Heb eigenlijk ook al zin in herfstige en winterse toestanden ;-)

      Verwijderen
  2. Ah dat zou super zijn! Leuk dat je de spulletjes tof vindt! :) Naar België kan trouwens vanaf €8,50 als het een pakket zou zijn. Kwam ik vandaag bij postkantoor achter. Met traceringscode is dan wel weer €13,00. En brievenbuspost is natuurlijk veel minder. Weet je...*zeg ik fluisterend*...ik baal gewoon dat het van het weekend en maandag gewoon weer 26 graden kan worden... Ik vind de herfst gewoon zo knus en mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook stiekem jammer van dit weekend ;-) Het begon al zo gezellig herfstig te worden! :-)

      Verwijderen
  3. Jij durft en dat is zo cool, zouden meer mensen moeten doen, en kleren met een verhaal hebben altijd dat ietje meer toch?

    BeantwoordenVerwijderen