Pagina's

zondag 2 september 2012

Post! - deel II

Vroeger (als tienermeisje) deed ik af en toe eens mee met een wedstrijd: in de Ketnetkrant, met een tombola op het dansoptreden van vriendinnen,... Dat leverde me af en toe leuke spulletjes op, dus in verhouding met de aantal keer dat ik mee deed met een wedstrijd won ik redelijk vaak.

Jaren later had ik echter eens als goed voornemen voor dat jaar voorgenomen wekelijks met een wedstrijd mee te doen. Dat leverde me echter nada, noppes, nul, niks op! Ja lap! Ik was mijn vertrouwen in mijn winning skilz helemaal verloren en stopte cold turkey!

Maar sinds vorig jaar begon het terug te kriebelen met al die leuke give away's via Facebook en blogs. Voorzichtig deed ik af en toe weer mee en ja lap Lore won een paar schoon oorbellekes en postkaartjes via Facebook. Ik had de smaak opnieuw te pakken! Wekelijks deed ik weer mee en ja, je kan het wel raden, het winnen stopte weer...

Dit jaar heb ik me maar enkele keren aan een give-away gewaagd en augustus leek mijn geluksmaand!
Dees week 2x leuke post in de bus!

Het kadertje met 'LOVE' won ik via de blog EĆ©nig Wonen. Een superleuke blog met leuke tips voor je interieur!
Het retro tasje won ik via de facebookpagina van De Groene Meisjes (wie kent deze hippe meiden nu niet? ;-)) en was een winactie van Doortje Vintage, een erg stijlvolle vintage fashion webshop.

De moeite, niet? ;-)
En ik heb mijn lesje nu wel echt geleerd. Hebzucht is niet goed! Af en toe eens een kansje wagen is veel gezonder ;-)

Ook altijd leuk: als er een lief persoonlijk kaartje bij zit!

8 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de leuke webshoptips, ik ga hen zeker eens een bezoekje brengen en wie weet ook eens meedoen aan zo'n leuke wedstrijdjes! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je gewonnen! Vooral dat tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je prijzen, leuke dingetjes! En tja, geluk kan je niet afdwingen...schijnt... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Zou je mij jouw adres willen mailen, dan zorg ik dat het boekje na Deborah jouw kant op komt. Leuk dat je erin wilt schrijven!! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen