Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

Aftellen geblazen!

Mijn mama postte dit op mijn facebook:
Ik vond het zo grappig, want het is zo waar! ;-) Ik kijk zo uit naar Kerst. Het is zo'n gezellige periode en het is het feest waarop ik al wie me dierbaar is wil bedanken voor de steun, vriendschap en liefde die ze me gegeven hebben het afgelopen jaar, via persoonlijke cadeautjes en home made goodies.
Om het verlangen te koesteren en er van te genieten maakte ik afgelopen weekend dit 'aftelkader':

Zo is Kerst toch al een beetje in huis ;-)
Hier het voorbeeld waarop ik me baseerde: chalkboard Christmas. 

Verder maakte ik nog een knopenkrans voor Kerst:

Aan de achterkant plakte ik leuke maskingtape.
Meer ideeën met knopen vind je op mijn Pinterest board.

Wie van jullie kijkt ook al zo naar Kerst uit? :-)

5 opmerkingen:

  1. Hahaha, die moeder van jou, zoooo grappig!! Ik zit hier ook al weken zo af en toe (expres om te stangen.. ;) een Kerst lied te hummen, haha. En je kent 't hè: de kerst Pinterest board! Kom maar op met die Kerst, wij zijn er klaar voor. Nou ja klaar..geestelijk dan! :P Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha ik moest ook heel hard lachen om die eerste afbeelding! Ik verheug me er niet te hard op, zodat het ook niet kan tegen vallen. Soms zijn de verwachtingen zo hoog en 'moet' het zo gezellig zijn dat het alleen maar kan tegenvallen...tenminste, zo werkt dat bij mij. Dus ik ga met gematigd enthousiasme de kerst tegemoet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi die moeder van jou heeft humor!
    Trouwens de link van gisteren naar die give away die je bij een shop hebt gewonnen werkt niet. Ik kom gewoon uit op de nieuwspagina vab Facebook.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit veel met kerst heb gehad en ik denk ook niet dat dat zal komen. Sinterklaas was vroeger bij ons hét feest en jaren geleden toen ik nog alleenstaande moeder was ging mijn dochter altijd bijna de hele kerst naar haar vader. Niet dat ik zielig was hoor, soms deed ik wat met andere alleenstaande moeders en gingen we samen op stap op tweede kerstdag. Mijn huidige man heeft helemaal niks met feestdagen (wellicht ook door gemis van zijn kinderen), dus wij houden eigenlijk niks en kruipen het liefste de hele kerst met z'n tweëen op de bank of in bed en kijken de hele dag films. Dat is onze kerst.

    Máár de kerstboom versieren vind ik wel leuk, überkitsch wordt ie weer dit jaar. Vorig jaar heb ik zelfs een mega grote dromenvanger gemaakt (aan het begin van mijn 365 dagen project ;)), wie weet pimp ik die wel dit jaar!

    Heel veel voorpret voor jou/je familie alvast richting de kerst. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja... ik kijk ook al zo uit naar kerst! Collega's mopperen dat de kerstspullen al in de winkel staan en lopen er met een boog omheen en ik ren er juist als een gek op af. Ik vind de voorpret nog net zo leuk! Lekker genieten, en inderdaad... dat begint al in oktober :-)
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen