Pagina's

maandag 22 oktober 2012

Weekmenu: week 42

Ook vorige week ging het vriezer leegkoken verder, en het leverde deze lekkere gerechtjes op:
Maandag aten we verse vol-au-vent (uit de vriezer, maar wel zelf gemaakt :-)) uit week 36 (daar vind je ook het recept terug) en verse frietjes. Zo'n feestmaaltijd om de week mee te beginnen is altijd top! :-)
Dinsdag at ik in mijn uppie (Robin was werken) pasta met olijven uit week 28. Ik deed er nog wat groene pesto onder, wat tonijn uit blik en erwtjes uit blik. Die olijvenroom met pesto was echt zo'n lekkere combinatie! Echt smullen zo in mijn ééntje ;-)
Woensdag aten we spekpannenkoeken met groentensoep met balletjes uit week 38. Ook weer zo'n typisch herfstreceptje, heerlijk!
Donderdag maakten we home made pizza met de pizzasaus (die maakt Robin altijd vers!) uit week 27. Zo handig en snel klaar (met een rol pizzadeeg kant-en-klaar) en zo veel lekkerder dan diepvriespizza! :-)
De zondag ging ik met vrienden eten bij Loving Hut, een veganistisch restaurantje om 'u' tegen te zeggen. Zo lekker allemaal!

En zeggen dat we zo'n kleine vriezer hebben (zo'n klein ding boven op je koelkast) en er toch twee weken kunnen uit koken! Maar soit, sinds we zo klein (maar gezellig!) wonen ben ik een meester in puzzelen geworden ;-)

Fijne (werk)week allemaal!

2 opmerkingen:

  1. En ik heb een heel huis, en heb plaatsgebrek????
    Misschien moet jij maar eens komen puzzelen bij mij! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben eens even terug gaan kijken in je posts en wow die pizza's van toen zagen er wel heel jammie uit en je recept voor die snelle lunch ook.
    Ik ben normaal niet zo van de recepten, mijn man kan dat niet zo waarderen...nou ja het gaat er om dat ik geen uren in de keuken wil staan en het opgeschrokt wordt en complimentjes ho maar...niet dat hij het niet waardeert hoor ;)...hij is wel heel blij met mijn kookkunsten hihi...want als hij het allemaal opeet betekent dat hij het lekker vind :p

    BeantwoordenVerwijderen