Pagina's

maandag 29 oktober 2012

Retrovondst: Forms and Finds

Wat vinden jullie van mijn nieuwe wekker?

Ok, het is niet echt een retrovondst, maar hij is tweedehands én heeft een retrofeel. Ik vond hem in de webshop van Chantal: Forms and Finds webshop. Een webshop vol heerlijke retro tweedehands vondsten én mooie zelfgemaakte spulletjes!
Omdat mijn bestelling een ietsje beetje vertraging had opgelopen, wat ik helemaal geen ramp vond, kreeg ik deze leuke 'form' er gratis bovenop! Wat lief!
Hij hangt op onze koelkast. :-) Instant happeniss als je hier naar kijkt!
Chantal heeft ook een leuke blog, die vind je hier terug: Forms and Finds blog. Zeker een kijkje waard!

9 opmerkingen:

  1. Hey!!! Die wekker is echt mooooooooooi!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Lore, wat lief! Ga er bijna van blozen hier! Dank voor deze leuke post en nogmaals veeeeeel plezier van je wekkertje (en de poster natuurlijk)! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow die poster is gaaf en goh dan zou je toch bijna altijd wensen dat je bestelling vertraging oploopt. Wekkertje is cute! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een toffe wekker, lekker retro. Tikt hij niet te luid? Dat vind ik altijd een probleem met retrowekkers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hij tikt inderdaad luid :-p Maar we zijn er ondertussen al aan gewoon geraakt :-)

      Verwijderen